![]() |
![]() |
![]() |
#1 | |||||||||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2014
Üye Grubu: Admin
Mesajlar: 658
Konular: 637
Şube: İstanbul Avrupa Şubesi İlişki Durumu: İlişkisi Yok
Ruh Hali:
![]()
Tuttuğu Takım:
![]() Level: 23 [ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Paylaşım: 0 / 559
Teşekkürler: 20 9 Mesajına 9 Kere Teşekkür Edildi REP Gücü : 10
REP Puanı : 10
REP Seviyesi :
![]() |
![]()
Model S'yi 2012 yılında PIYASAYA sürdüğünde, Tesla otomobil endüstrisinde tamamen yeni bir segment yarattı: lüks elektrikli otomobil. O zamandan beri mekana hükmetti, ama şimdi, otomobil endüstrisi, Elon Musk'un tekelciliğine meydan okumalı ve rakipleri ele geçiriyor.
En son yarışmacı, bugün I-Pace'ın hazır versiyonunu piyasaya süren Jaguar Land Rover'dan, tam elektrikli SUV'u inşa edecek olan Graz, Avusturya'dan global bir webcast ile geliyor. İlk olarak, özellikleri. Jaguar, 4.5 saniyede 0'dan 60 mil / s'lik bir sprint vaat ediyor, sizi tekrar koltuğa sokmaya ve bir kıkırdama veya ikiye çarpmaya yetecek kadar . Jag tarafından tasarlanan ikiz motorlar, dört tekerden çekişe olanak sağlar ve 90 kWh'lik akü, yaklaşık 240 mil sürüş menzili sağlar. Rakamlar Tesla Modeli X SUV (75-kWh pilli versiyon) ile aynıdır ve 80.000 $ 'dan başlar. Jaguar, I-Pace fiyatlarını henüz açıklamamıştır, ancak aynı bölgede iniş yapmasını bekleyebilirsiniz. Bu da, süslü yüzeyler ve peluş malzemeler gibi seçenekler ekledikten sonra maliyetin hızla yükseleceğine inanıyor. Her zaman olduğu gibi, Jaguar tasarımını parçalara ayırmak için güveniyor - ve elektri meraklıların yollarına koymaları için farklı bir şey sunuyoruz. I-Pace, Jag ailesinin geri kalanıyla iyi uyum sağlar, öndeki bir açık ızgarayı ve ince yarıklı kafa ve kuyruk lambalarını korur. Dev davlumbaz gerçekten işe yarıyor, şirket ısrar ediyor: Batarya veya kabin soğutmaya ihtiyaç duymazsa, ızgaradaki aktif kanatlar kapanır ve havayı kepçeden geçirerek aracın etrafındaki hava akışını düzeltir. Geliştirilmiş aerodinamikler, özellikle otoyol hızlarında hava direnciyle mücadelenin aküyü hızla boşalttığı elektrikli bir otomobilde çok önemlidir. Standart havalı süspansiyon, sürtünmeyi daha da azaltmak için arabayı 0,4 inç hızla 65 mil / saat hızla düşürür. Aracın önü azalıyor ve tekerlekler köşelere doğru itiliyor, hulking motoru boşaltma ve bataryayı aracın tabanına yerleştirme. Bu yeni mimari Jaguar tasarımcılarına ön camın ve yolcu hücresinin tabanını her zamankinden daha ileriye doğru itme özgürlüğü verdi. Araç, Jag'ın geleneksel SUV, F-Pace, ama daha geniş bir iç mekana benzer bir ayak izine sahiptir. Tepede, navigasyon ve müzik için 10 inçlik bir ekran ve iklim kontrolleri için altında 5,5 inçlik bir ekran bulacaksınız. (Jag, İngiliz mirasını koruyabilir, ama 2008'den bu yana Hindistan'ın Tata Motorları'na ait olan Jaguar Land Rover grubunun bir parçası.) Ve eğer bu teknolojinin, bayilikten çıktığınız andan itibaren güncelliğini yitirmişseniz, fret değil — I-Pace, bir başka Tesla imzası özelliğini taklit ederek, hava-üstü yazılım güncellemelerini alan ilk Jaguar olacaktır. Ve satıcıdan ayrıldığınızda, sadece bir pedalla yapabilmeniz gerekir. Elektrikli otomobiller, yavaşladığında motorları jeneratör olarak kullanarak bazı elektrik enerjilerini yeniden üretebilir. Bu, sürücülerin fren yapmak için gaz pedalını kaldırması ve fren pedalına dokunmak zorunda kalmaları anlamına gelir . Bazı alışkanlıklara alışmak gerekir, ancak çoğu EV sahipleri yoğun trafikte kolay sürüş için özelliği severler. Jaguar onu satış özelliği olarak kullanıyor. I-Pace teslimatlarının bu yılın sonuna doğru başlaması bekleniyor, ancak beklemeyi kaldırabilecek alıcılar için, seçenekler sadece çoğalacak. Audi bir e-tron Sportback elektrikli SUV geliştiriyor. Mercedes EQ, 2019'da ortaya çıkmalı ve Porsche, Misyon-E konsept elektriğini “on yılın sonuna kadar” piyasaya getiriyor ve yeni tasarımlı hızlı şarj ağına sahip çarpıcı bir tasarım sunuyor. Ve daha da kendine özgü bir şey arayan alıcılar için, VW , Otobüs'ün güncellenmiş bir versiyonunu piyasaya sürüyor, Buzz'ı 2022'de elektrikli sedan ve SUV'lar filosuyla birlikte çağırdı. Tesla henüz endişeli olmayabilir - yüksek talep aslında Model S ve X araçları için bir birikim oluşturuyor diyor. Şimdi sipariş edilen arabalar haziran ayına kadar teslim edilmeyecek. Fakat Jaguar I-Pace, rakiplerin dalgasına cazip bir başlangıç. Elektrik Amaçları. Tesla hala Model 3'ü (daha uygun fiyatlı sedan) üretmeye çalışıyor ve nakit olarak yanıyor . Tek seferde şarj olan elektrikli araçlar, elektrik şebekesini tahrip edebilir. Ya da sonsuza dek tamir et . Dünya üzerindeki ülkeler ve otomobil üreticileri, EV'lerde kendilerini tümüyle ilan ediyorlar, ancak bazı potansiyel tuzaklar var . |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
|||||
Baslik | Kategori | Son Yazan | Cevaplar | Okunma | Son Mesaj |
![]() |
HayalSohbet.Net Özel | serkan font> | 0 | 22 | 05-25-2023 09:22 PM |
![]() |
Börekler | serkan font> | 0 | 118 | 04-12-2023 08:47 PM |
![]() |
Güncel Haberler | serkan font> | 0 | 93 | 04-05-2023 06:27 PM |
![]() |
Bakım ve Guzellik | serkan font> | 0 | 92 | 03-29-2023 08:29 PM |
![]() |
Sosyal Paylaşım Siteleri | serkan font> | 0 | 1641 | 01-15-2023 12:07 AM |
![]() |
Etiketler |
elektirikli araba, jaguar, tesla |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
![]() |
|
serkan font> |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|
Forum | Yasal Uyarı |
Kuruluş : 2013 2013 - "HayalSohbet Forum" her hakkı saklıdır. HS-Forum - HAYALSOHBET iştirakidir. Sohbet - Chat |
YASAL UYARI : İçerik sağlayacı paylaşım sitelerinden biri olan hayal forum Adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K'nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. hayal forum hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler, Yöneticilerimiz ile iletişime geçilmesi yada iletişim formunu doldurulması halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde hayal forum yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve size dönüş sağlanacaktır.
|